حرف دل
حرف دل

 

 

 دختر:

اگه من نباشم اوضات بهتر میشه؟؟؟

 پسر:

  الان که هستی هیچ احساسی ندارم

 وقتی هم که نیستی بازم هیچ احساسی ندارم...

.

.

و دختر چه صادقانه باز هم میگوید دوستت دارم

 



نظرات شما عزیزان:

نارنج
ساعت13:20---14 آذر 1392


دیگه نذار از این مطلبا من یه مدت حساس شدم طاقت ندارم گریم درمیاد

پسره ی احمققققققققققق
ای جانم نارنج جون !؟ کجای تو دختر معلوم هست؟


امیر علی sooti
ساعت14:27---12 آذر 1392
نشون میده قوه تخیل خیلی خیلی قوی داری
این الان یعنی چی امیر علی؟؟؟ در ضمن چه عجب ؟؟؟


تپل مپل
ساعت23:02---9 آذر 1392
سلام عجیجم خوبی؟

چن روزبودکه نمیتونستم بیام وبلاگت ....یعنی میزد وبلاگ حذف شده/مشکل ازمن بودیاشما؟

خب چه خبر؟شایان جون چطوره؟خوبه؟

اومدم بهت سرزدم مثل همیشه عالی بود
سلام تپل مپل جون. مشکل از من بود گلم ممنون که بهم سر میزنی عزیزم


عشق2طرفه
ساعت10:10---8 آذر 1392
ولی هرچی نگاه میکنم میبینم قالب قبلیت قشنگتر بود
اینجارو راست گفتی


حمید
ساعت9:55---8 آذر 1392
بی جنبه من که با تو نبودم

r00yaj00n
ساعت21:25---6 آذر 1392
با وفا باشی خیانت می کنند!
مهربانی گرچه ایین خوشی است....
مهربان باشی رهایت میکنند!!!!


حمید
ساعت20:13---6 آذر 1392
چه وبلاگ خنوکی وووووووووووووووووووووووووووووح الم ورم بخواردک خا همیم وبلاگه تو دری هه وعه.

(بروتحقیق کن ببین به کجا می خوره )


خوب شما نخون مجبور که نیستی؟ من که نتونستم معنی حرفاتو بفهمم ؟؟؟ تو هم برو جایی که بدردت بخوره


عشق2طرفه
ساعت17:17---5 آذر 1392
دم دختره گرم و چقدر پسره بی احساس



واقعأ حرف دله
هر کسی واسه خودش دلیلی داره ما چی بگیم والا :((


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: غمگینانه، عاشقانه، ،
:: برچسب‌ها: احساس,
نویسنده : مامان شایان